מיכאל ביטון: "לא נקים ממשלה בתמיכת המשותפת"

    אייל ראובן No Comments on מיכאל ביטון: "לא נקים ממשלה בתמיכת המשותפת"

    ח"כ מיכאל ביטון ב"מהדורת הבוקר": "לא נקים ממשלה עם ה'משותפת', לא כשהם בפנים ולא כשהם בחוץ. אם מפלגה חרדית אחת תצטרף זה יספיק. ההנהגה החרדית רואה בבני גנץ מועמד לראה"מ"

    צילום: פלאש 90
    17:44
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on המבקר דורש מנתניהו והרמטכ"ל: לשתף פעולה עם הבדיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מיכאל ביטון (כחול לבן-התקווה החדשה), מתחייב כי המפלגה לא תקים ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת "לא מבפנים ולא מבחוץ", כלשונו. כך אמר בריאיון למהדורת הבוקר (רביעי) עם בצלאל קאהן ודוד חכם.

    "אנחנו לא נקים ממשלה בתמיכת המשותפת, לא מבפנים ולא מבחוץ. אנחנו נרכיב את הממשלה כי היחיד שיכול לחבר את הימין המתון והשמאל זה בני גנץ", הבהיר ביטון. לדבריו "מספיק שבממשלה האחרונה היינו מצליחים לשלב מפלגה חרדית אחת – הייתה לה יציבות והיא הייתה גדולה".

    הוא ניסה להסביר כיצד גנץ ירכיב את הממשלה הבאה ואמר, כי "יש דבר אחד שכן השתנה במערכת הבחירות האחרונה, הבלוק הוא לא אותו בלוק, ההנהגה החרדית רואה בגנץ ראוי ומועמד אפשרי מבחינתם לראשות הממשלה. הם אמרו את זה בקולם". 

    עם זאת, הוא הדגיש: "אני לא חושב שזה יקרה בקלות. העם חצוי, האזרחים חצויים, כל נביאי השקר שיודעים מה יהיה ביום שאחרי הם קשקשנים. אם נתניהו חלילה מביא רוב של 61 עם איתמר בן גביר זו תהיה ממשלה קיצונית שבן גביר שולט בה".



    0 תגובות